Lisen till Paris igen

snart drar vi och jag är hur trott som helst, satt uppe till fyra inatt o hjälpte Delphine med trosorna. Det ska bli superkul! hihi, och JOHN kommer dit, det blir hur bra som helst! John, fran squat, underground kille i montpellier till fashionista i paris...  jag är sa glad över att vara i brysse, jag har gjort massa bra saker pa en vecka, varit pa gayklubb, queerparty i en squat, gratiskonsert i parken. och träffat nästan alla jag ville träffa. nu fortsätter resan... mot paris och la flèche d'or och clito rise! och Julie... men min försälskelse har gatt över för länge sen skulle jag skriva men da hade jag ljugit. men det känns som länge sen. ska bli kul att träffa henne igen iaf.
och Bella! nu ska det planeras! eller ja, nan gang iaf...

Im off, wish me luck!


Kommentarer
Postat av: Ellaaaa

LYCKA TILL ÄLSKADE med trosorna,paris och kärleken!
Du är lika tuff som du är mjuk!Glöm inte det.

2007-08-31 @ 11:53:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback