shopping lördag

Åhå!
Nu har vi varit på  tur.  Hela dagen vill jag lova.
Glömde köpa duschdraperi, igen.
Men kom hem med lampa till vardagsrummet, gardiner+stång som matchar lampan,krokar till sovrummet och mörkläggningsgardiner till sovrummet så att jag får sova imorgon, börjar tidigt på måndag, uha!
Fick med lite fler galgar, sänglampor, en liten blomma till köket och en hylla till badrummet också.
Och sparven fick köpa en trådlös router, men till hans stora förtret funkar det bara till min dator så nu är han  lite småsur. hihi.
Nästa gång blir det en hyllhistoria till vardagsrummet så att det inte ser så tomt ut... och ett duschdraperi om vi inte lyckas glömma det, igen.

Imorgon har vi siktet inställt på Liseberg, får se hur det blir med den saken. Nu ska jag gå och sätta mig i min härligt stora sköna soffa och pussla ett evighetspussel, försöka få sparven på lite bättre humör och snegla på Shrek 2.

Och glöm inte vad man gör på söndagar mina vänner!

Kärlek!
Lycklig och nöjd Ilse

Kommentarer
Postat av: Mix

Kniper??

2007-08-25 @ 23:56:23
Postat av: wallba

nä säg VAD gör man på söndagar?? *L*
Kram


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback