Tänka sig!

Postat av IlseMarie i ett lättnadens ögonblick. 

Igår uppdagades ett faktum; jag blir arbetslös om två och en halv vecka!
Trodde att jag skulle vidareutbildas, men chefen tänkte visst nåt annat. Hel**te!

Idag ordnade sig biffen och jag får vara med utbilda mig trots allt. Tack min goda fé!
Undrar vad jag får göra sen, spännande!

Har återhämtat mig fint efter årets Vecka. Nu väntar Flytten. Insåg igår att vi inte har lampor till mer än ett rum, vi har ingen gardinstång och den nya lägenheten saknar persienner. Tur att jag bara har två morgonpass kvar. Måla om köksskåpen invändigt kommer kosta runt tusenlappen, vilket känns lite svidigt just nu. Skulle dessutom behöva kolla synen.

Men! F*N! Vad glad jag är! Just idag går det bra!

Snart är vi där igen. Bland värmande mantlar och kärlek som flödar!
(visst är lukten av Mar i ringbrynja en av dom bästa dofterna som finns!?)

Kärlek!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback