Tvåan

Hej honyes!

Nu sitter jag i Tvåan och väntar på att älskade Mix ska komma hem från jobbet så att vi kan dricka lite vin.
Visby är lika vackert som vi lämnade det,men vädret är sådär idag.MEN prognoserna för medeltidsveckan säger strålande solsken,fest och strandpromenaden!Good shit!

Vi var uppe kl 9 imorse och motionerade,känns jävligt bra att komma igång så på dagarna.Vore skönt att åka härifrån nästa söndag med hälsan i behåll.Har t.o.m. tagit hand om mina fötter nu innan medeltidsveckan så att jag har en bra utgångspunkt.Men de lär ju ändå bli förstörda framåt veckan av allt dansande på skärvor...

åååh!1 dag kvar!!

Kommentarer
Postat av: lisen

jag är lite broken, jag kanske kommer redan idag, behöver er kärlek nu

2007-08-04 @ 10:07:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback