Första Advent

En mysig helg närmar sitt slut.
Fredagkvällen var hög på testosteron och GuitarHero.Lördagen var julstädning,pyntande och lillejul på kvällen med vännerna i Varberga.Idag gick jag upp och städade karlns lägenhet(varför går det så mycket enklare att städa hos andra än hos sig själv?),promenerade i det fina vädret,pluggade lite,hängde på stan och köpte julklappar.fikade och sen bakade pepparkakor med fialotta.Nu sitter jag och väntar på att de ska spela klart pokern så att jag kan få gå o lägga mig.Är trött!

Det ska bli så mysigt med jul och det ska bli riktigt härligt att åka hem en vecka.I år känns inte julafton så jobbig utan faktiskt helt okej.Jag kan ju alltid sitta och skriva på min uppsats eller bli hög på doftljus.

Det har varit en bra vecka, 35,5 av 40 poäng på hela Folkrättskursen, lediga dagar,mysiga kvällar och jag älskar dig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback