lisen i solen

hej ni fina. jag ar osaker pa sommaren. vet ej var jag kommer vara och om jag kommer ha nagra pengar overhuvudtaget. snart kommer jag till sverige, lite kul men mest ledsamt eftersom jag inte kanner mig klar med barcelona och absolut inte med en speciell engelska jag tillbringar alla mina dagar och natter med nu.
igar var vi och solade pa stranden, fantastiskt.
grattis ellalove till kursen! <3
jag har precis tackat ja till franska 1 pa distans sa jag aker till belgien + france igen i januari.
Mix vad gor du i var?
kommer vi kunna ses nat i jul kanske? ella jag raknar med dig iaf!
lovelovelove


Kommentarer
Postat av: Mix

jag befinner mig i bryssel i var! Mellan 9- 18 jan passar det extra bra att komma och
halsa pa mig, annars kan ni komma nar ni vill!! kom ta mig i flock! Puss

2007-12-12 @ 22:18:16
Postat av: Anonym

jag kommer! vilket datum aker du? kan jag aka med samma datum? jag ringer dig snart!! puss!!

2007-12-17 @ 12:50:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback