Hej Älsklingar!

Har fått en välbehövlig bassning så nu jävlar e det jag som e på G igen! har kommit tillrätta här nere i Ödet, även kallat Waterloo. känns som hemma, bor precis brevid en kohage... nice!
Har sedan jag kom hit lyckats med att
- Var på kyrkan alldeles för mycket
- blivit proffs (nåja) på biljard
- Åkt häst & vagn i Brugge
- varit på IKEA två gånger redan
- Spenderat tid på Lisens upphittade soffa
- Lyckats missa sista nattbussen trots att jag väntade i 45 min
- insett att det finns så många slemmiga männskor i världe
- insett att det finns så många roliga männiksor i världen

Och haft jävligt kul under tiden.
Har haft en grymt kul helg, skulle på elektropop på nån båt nånstans men hamnade på hiphop istället, kul men på tok för länge... this Gute e inte van med detta hålligång. E dock stolt över mig själv att jag inte somnade där på golvet, men det va kanske för att det va så grymt äckligt..
Va på Churchill o blev kung på biljard på lördagen, kände mig jäligt bra o het. kan bero på all öl, men tror mer på att det var jag som verkligen var bra o het. gick sen till Celtica o dansade järnet. alla bra låtar kom på slutet, och så spelar dom Grease-låten när jag står o beställer mer öl.. slutar med att jag rycker åt mig ölen och mosar mig genom folkmassan.. skvimpar ut öl över allt o alla.. men hann till sista referängen iaf. o glad var jag... dock inte de andra.
Har fått slåss en smula, mot alla äckel o det gör mig verkligen inget att dom finns, men måste dom va där jag är o stå o jucka mot mitt ben?!? nej tack, en armbåge i magen efter sju nej, gör susen.. funderar på o köra armbågen direkt snart.... får ju damp.

Trivs, väldigt bra emd familjen o ungarna är inte förjävliga än. Har idag lagat thailändsk gryta med annanaspaj för att smygfira min annalkande årdag. Imorron!!! 22 fucking jävla år!!! blir helt matt...

Skitfin bild på mig, fångade mig på pricken. ÄR värsta Gotlandpatrioten här nu! står med ett litet plakat på Grand Place o mässar "pökön, pökön, pökön!!"
Angående veckan så är ju som ni vet är ju dödsfall enda godkända anledningen till frånvaro, anmäld 2 veckor i förväg i tre signerade exemplar. På boende froten, skulle det ju vara guld o bo liiite närmare cityt. typ söder eftersom jag vill ha lite nära till jobbet iaf. men då e ju frågan om pengar.. nån som har några? =)
Kul med praktikplatsen Ella, men då antar jag att du inte bor hos mig i sommar?? *suck*

Saknar Ella o Ilse, när kommer ni hit så vi kan ha lite förspel inför v. 32??

Lots of Love, Mix- numera Brysselkex.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Grattis älskling på födelsedagen!
Jag vill jättegärna komma o bo med dig iaf i sommar,tänkte ha praktik i juni och sen ligga i nån park resten av tiden!

Du gör mig så stolt!och varje gång du får ett slem efter dig så ska du slå honom en gång för mig också!

Älskar dig hjärtat mitt!

2007-02-12 @ 17:00:23
Postat av: ilseM

*sucka* Att jag alltid tar fel två dagar! Men bättre sent än aldrig ;) Grattis honey!!!

2007-02-13 @ 22:59:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback