helgen

var härjig, och j¨vligt kul.
speciellt lördagens fest i squat ute i anderlecht.
vaknade bland 5 andra i min lilla studio med träningsvärk, blamärken, bulor och grus i bh'n.
det var öl i ansiktet, brottningsmatch, mkt fot- och fuldans. stackars Ina rev upp sitt ben och blödde hela natten. vi andra dansade. det finns visst en film pa mig, filippa och bella när vi dansar poledance i metron. jag och filippa i tights och trosor med pompoms, eftersom vi var utklädda till cheerleaders. mkt lämpligt. jag längtar till bxls ladyfest med Manu som dj. hon är en av de coolaste brudarna jag känner.
jag köpte höstnumret av scumgrrrls och blev överlycklig av att se att min lilla notis fanns med!

i söndags kollade vi pa film hos maraj. sharrah o co gick ut for att mala men kommer tillbaka med polisen i hälarna... lilla fransmannen hade akt fast och nu var polisen utanför och tog kort pa lite malningar. tur som fan att de inte kom in till maraj med tanke pa alla namn och grejer som finns där...
haha och de har satt upp skyltar där jag o bella malade. "förbjudet att ga in" och sa har de satt upp högre staket.

nyss fick jag gratisminuter av slemmet här pa internetcafét.
you make my shitlist!

Ilse, det kommer ett mail snart. hinner inte skriva nat nu.

bella har akt, det ar lite konstigt. men hon kommer ju tillbaka. jag ar i sverige 22/2 till 26/2. kom till mig da!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback