mera röj

igar var vi pa RECYCLART och det var hiphop/elektro kväll.
det var jag, my, filippa, evelina, mix, maraj och sen var sharrah, morgane mfl där, hawaiibruden och strulet2 var där. hm jag har visst lite svart med namn nuförtiden...

jag och filippa gick inte ner i spagat men flashade däremot ett antal ganger ute pa parkeringen när maraj drog med oss ut för att leta efter öl under bilarna... vi dansade heeeela natten! sa jäkla fint!

ikväll ar det BitchyButch och jag hoppas att strulet1 inte är där, jag känner mig lite hämmad.

maraj varnade sharrah för mig när vi dansade, vad nu det ska betyda? alla borde bli varnade för sharrah!

ren eufori hela natten, de andra lär ha trott att vi gick pa syra eller nat som vi dansade. synd att BB inte har samma musik och att recyclart inte har hiphopkvällar jämt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback