oh those girls

kolla in Manu på myspace som Pipi Chocolat. oh, jag kan inte bärga mig tills rc-mötet på ladyfest! alla galna kvinnor kommer vara där. förhoppningsvis nytt tillskott till rc bestående av josie från josie duflan et les ponettes sauvages.
maraj sprang på ragna häromdan och jag har pratat med marijs. och igår efter den nattliga cykelturen runt i bxl, uppför backarna vid porte de namur och ner igen till flagey, när jag och maraj pratade rc blev jag jättepepp på att marknadsföra oss lite..

haha och Ella kommer du ihåg i luxemburg när couchgrass spelade....? ja, en tjej därifrån kanske också ska va med i rc... galet.
tack Manu!

ladyfest ladyfest ladyfest ladyfest ladyfest ladyfest

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback