Ojsan hoppsan

Jag har drabbats av fylleångest,men det är lugnt för det håller på att övergå till att vara en humoristiskt inslag i min vardag.Som om jag var 16 år gammal!Fy skäms på mig!
Men annars var gårdagens korridorsfest riktigt riktigt kul!Jag och Annica stapplade nerför backen fulla som ägg.Satt o pratade med roliga människor tills nån satte på turkisk musik och drog upp alla på golvet...så där stod vi en liten klunga och dansade och klappade händerna!
Ännu roligare var det när den mystiska mannen entrade lokalen och alla började tjoa av lycka och bjuda honom på drinkar...frågar mig inte varför,men jag funderade på att spilla nåt på honom.absurt.Men det var så kul hur alla kände honom och vilken status han måste ha haft..och sen gick han och hans lilla gäng på en gång.
Ja,sen hängde jag mest i köket tills den lilla incidenten inträffade,festen avslutades med eric clapton(inte i egen hög person) på gitarr till annicas förtret!
Vi blev dessutom eskorterade hem till Pumpan och jag funderade ut olika flyktvägar!:)

En helt bisarr natt!

Men nu ska det bli renlevnad!IlseMarie och mitt eget risiga tillstånd har inspirerat mig!inget mera slarv med maten,ut med allt snusk och dra ner på alkoholen!
Jag ska dricka grönt te och börja prata med en vettig människa imorgon.Dessutom ska jag bli kommunalarbetande barnflicka i mina nya dösöta små skor!För snart är det mars och då är det vår!
Och när det är vår blir det sol och då är jag redan lite brun för jag har köpt Dove med lite färg i,så då kan jag ha mina småblommiga klänningar med bara ben och ballerinaskor!
Länge leve våren och grönsaker(speciellt auberginegratäng..ilse,ett tips:ha mozarella i också)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback