orakade ben

Fan,det känns som om vi har det lite krisigt just nu.Jag skulle vilja föreslå en time out från våra liv och en semester på pökön.
Men eftersom jag vet att ingen av oss kan så nöjer jag mig med att raka benen.
Jag satt och tittade på mina vader idag och konstaterade att jag ser ut som en hobbit.De är ju ganska söta(hoberna alltså) och jag brukar inte flasha mina vader för folk mitt i vintern men det känns som att jag borde ta tag i det/dem...jag har nog inte rakat mig sen i oktober.
Har alltid trott att jag haft väldigt tät behåring,men det är ganska glesväxt, fast däremot verkar det växa snabbt och mycket..säkert 2 cm långa hårstrån!Det ni!hahaha
Behåring är så tråkigt,ilse kan du inte flytta hem och plocka mina ögonbryn och silkepila mina ben?

När jag blir stor ska jag utplåna allt knark,fast jag har hört att det var fel tänkt så jag får väl tänka ut nåt annat istället att göra.

Låt huvudvärken ta slut och friden tar över igen.

Björne kanske blir glad om jag flashar min rakade vader för honom på torsdag...jag ska prova.
Nu ska jag leka domare.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback