The return to the bunker

Jag är sjuk...sjuk,sjuk,sjuk!Jag har drabbats av nåt djungelvirus.(antingen ett från bryssel eller från folkpartiet i örebro,hoppas på det första.)
Men jag är ändå friskare nu än i fredags när jag yr och febrig skrev min pissiga processrättstenta.
Och hellre sjuk än fast i en u-båt.huga...vilken mardröm.
Så egentligen bör jag då alltså vara ganska nöjd med att hosta upp snor och slem i stora portioner.
...om man jämför med att sitta fast i en u-båt och svettas i sin dödsångest.

Dessutom har jag blivit ganska bortskämd av söta vänner och Ilses mamma.

Igår retirerade jag,precis som ilse,till bunkern.Det var mysigt att sova i soffan hemma hos dem och dreggla ner ilses kuddar och täcken.
På kvällen kramades vi och tittade på "Mitt Liv i rosa".En helt otrolig film om en 7årig pojke i Bryssel som mest av allt i hela världen ville vara prinsessa,tjej och gifta sig med grannpojken.
Lisen kanske känner igen symptomen från en liten lintott i Bascule mån tro?förutom att den lille lintotten ville gifta sig med sin ack så söta barnflicka...:)
Det var en jättehärlig och intressant temakväll om kön på SVT som vi(jag?)blev allldeles tagna av.
Skönt var det att det inte bara är jag som funderat på varför killar har bröstvårtor,så här är det;killar kan också producera mjölk!Tufft va?

Bröstvårtor har varit helgens stora samtalsämne,både före och efter vi fick veta den ovanstående revolutionerande faktan!
Men vi började även fundera på hur man flyger till Saddam International Airport från USA...det var krångligt värre.Vi fick nöja oss med nybakta bullar istället för ett svar.

Anyway,nu är jag sk "ledig" i 10 dar..hahaha..humor.
Men det är iallafall tyst och lugnt i stan.

Ellen gick förresten bra,ingen sa högt att de tyckte att jag såg ut som en liten tant,alla verkade nöjda och glada!

...jag är helt tagen av Das Boot.3 timmar och 36 min lång...skulle gärna klippt borta sista delen,den var så tragisk och onödig.Men fin.

Mat!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Jodå, tema kön tog ig med storm. Längtar efter att få tvinga kärestan att producera mjölk, det måste ju funka om jag suger...eller hur!? :P

2007-02-20 @ 22:17:16
Postat av: ilse

...eller säger man käreste när det är en pojk? eller blir det kjärste eller nåt annat märkligt?

2007-02-20 @ 22:18:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback