Tillbaka i bunkern

Ja, det är väl typiskt mig. Endast fem veckor efter min storslagna flytt till Göteborg så har jag återigen infunnit mig i bunkern, dock endast för att snylta i väntan på att pengarna ska börja rulla in :D
Jobbet är så gott som fixat, måste bara "ha vägarna förbi" kontoret och signa anställningsbeviset först. Hur nu någon någonsin kan ha vägarna förbi det kontoret...?
Jag har faktiskt haft ett förvånandsvärt bra flyt på sistone, det ska erkännas. Men nu känner jag att jag har stött på problem och tips från allmänheten är mycket välkomna!
Trots stora motions satsningar och en bra kost (okej, den kan bli bättre...men den är MYCKET bättre än gemene mans) så verkar min kropp ha beslutat sig för att behålla den form den har. Detta kan snart resultera i en livsstilskrasch. Om det nu inte är så att någon kommer med ett hett tips!
Mix tillexempel, du verkar ju ha blivit en riktig hävert på det här med att komma i fin form!
Jag har satt ett mål, jag ska bli så jäkla snygg till VECKAN.
Planen för att nå dit är att skaffa en strikt matsedel med tillhörande motionsprogram. Och eventuellt ett litet nätt belöningssystem...
Ella!? Kan du ställa upp som belöning någon gång kanske?
Ni andra är lite dyra... =/ Men det finns massor av skor att belöna sig med...och ett par hundtandsmönstrade byxor :D

Annars så trivs jag på de 25, även om jonas känner sig aningen kvävd :P Det är ännu en anledning till bunkersemestern.

Den här veckan ska ägnas åt barnen, en byrå och tyginköp.
Så ska jag försöka träffa Johanna och Ella lite grann också.
Eller så mycket jag bara orkar :)
IlseMarie i ett snöigt Närke

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback