vilken jäkla helg! (igen...)

ja som sagt var vi pa recyclart i fredags och det var underbart roligt.
blev sa glad när hawaiitjejen var där. men nu när jag tänker pa saken var det kanske inte hon jag spanade pa som jag hanglade med i dörren, jaja. lika glad för det är jag (men gladast är nog strulet, eller hur mix?)

sen var det ju en partydag i lördags ocksa. eller ja, jag var inte pa BitchyButch sa länge eftersom Soizic kom och slängde sig över mig det första som hände. eller ja efter det att jag flirtat med hennes kompis. fattade dock inte att de kände varandra förrän jag o Soizic gick och de stannade och pratade i dörren... börjar märka av flatgrytan litegrann nu, hrm.
Betty var inte där tror jag, skönt. hon fran internetcafét däremot och ojojoj vad hon tyckte det var kul när jag fragade efter Soizic. tänkte att jag inte borde ga dit pa ett tag men det kanske jag borde, vi kan ju bli kompisar, vi har ju redan en gemensam...
hehe, det var kul att kolla pa filippa och evelinas bilder igar. pizza och film tills vi nästan somnade pa bordet rökandes.. innan det satt vi pa mappa i en 5 timmar ungefär. finfin söndag. trött och sliten men fint var det.

pratade med Marijs i helgen, gud vad jag saknar henne, den galna kvinnan! nu ar det snart Ladyfest bXL, det blir ett fint födelsedagskalas!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback