vilken jävla helg!

inatt var vi pa Recyclart igen... ojojoj; det skulle va 80 och 90-tals klassiker men det var bara lite i slutet. det var livespelning, skitkul! dansa hela natten, öl i ögat, elchock, öron-chock och sharrah-chock när hon hoppade pa mig. sa jäkla trevligt att ga ut o dansa o bli pahoppad av diverse tjejer. haha och det verkade som att det var fler än jag som blev chockade av mig o sharrah, pa recyclart, det hade jag inte trott.
ojojoj. vilken kväll. vi var helt döda tills efter 00, da började vi fundera pa om vi inte skulle in o dansa iaf... sa var vi d¨r till 03 och inne pa recyclart kanske halv 4. dansa dansa dansa... sov ett par timmar sen in till midi-marknaden. nu kaffe pa internetcafét. de visar lejonkungen 3, perfekt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback