AMSTERDAM

hey girls!

jag har varit i Amsterdam!

jag o Bella akte i fredags o kom hem igar.

hehe, det var galet, det borjade med en spya pa en coffeeshop och slutade pa polisstationen i Antwerpen... mittemellan var det en natt som tillbringades pa gatan. en riktig hc-resa!

sen har det varit BitchyButch, jag har kopt stovlar, jag har traffat Bjorne och Oskar. jag och Bella har firat 3 manader i studion med att gora glassdrinkar och egna shots med turkisk peppar. sen jag kom tillbaka den 3 januari har jag haft 3 vita dagar. alldeles lagom!

jag mar jattebra, jag ar ingen alkis, jag äter bra, jag motionerar mkt och mar allmänt bra... oroa dig inte Ella, det är sa det ska vara. det här är allt som inte hände förra aret...

jag har inte träffat Mix än, ska fixa en dejt snart!
¨
jag tänker pa oss ibland, tittar pa min tatuering... det kanns sa langt bort...
jag funderar ocksa over sommaren pa gotland... hur det blir. men det kommer sen, jag var forresten nara att boka en resa till mexiko forra veckan..

Kommentarer
Postat av: ella

jag hann inte ens börja oroa mig förrän en orolig ilse ringer mig.

jag litar på dig

2007-01-24 @ 18:36:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback