back in XL

var hemma i lägenheten vid 23.00. Bella och jag äter chips, dricker öl och pratar i munnen på varandra. sen drar vi ner till Flagey och dricker mer öl och jag som inte ätit nåt på hela dan blir full efter bara ett par stycken. det var fint, sen framåt tvåtiden gick vi till La Maison du Store och hämtade tvätt. det var ingen hemma och det kändes fel att det var så tyst, det är ju alltid massa folk där! men alla är borta nu...
sen på vägen hem hittade jag en gryta. jättebra! och så satte vi oss i Vleurgat korsningen och rökte. hemma igen var vi pigga och glada och tänkte kolla på film. jag somnade dock direkt och vaknade vid 13 dagen efter.

skönt att sova, skönt att komma hem till det galna livet med Bella och kul att få höra vad hon gjort.

igår när vi hade vaknat och ätit frukost drog vi ner på stan. vilket var en miss. klockan var typ 16 och ALLA var nere på stan. det var sjukt mkt folk och jag var bakis. inte bra. och så trodde vi att gustav och hans hårdrockarkompisar skulle squatta oss, som tur var visade det sig att de hade fixat boende. lucky nous!

jag träffade Lidia för förtsa gången på ett par månader och hon var hysterisk som vanligt och pratade på... och jag hade visst lovat att vi ska till Paris, oops.
sen kom hyresvärden och bytte lampan men den funkar inte iaf. åååh, hjärtattack! jag blir så jäkla rädd när han kommer.. tur att han inte kom när det bara var Bella där iaf.

sista kvällen i sverige var också mycket fin och jag hoppas på storbesök snart!

Bella ska visst åka hem till sverige hela februari. konstigt.

nu är det helg! bra vecka det här :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback