Får man döpa inlägget till Bajs?

Jag känner mig totalt förvirrad i mig själv och min planering just nu!

Har antagligen skaffat mig en praktikplats på antidiskrimineringsbyrå över sommaren!så jag är skiiitglad!kom precis hem därifrån,har varit på JämO-utbildning om könsdiskriminering.Intressant såklart,men jag hade viljat ha en annan fokus än på arbetsplatser.De säger att det är väldigt få anmälningar från ex. högskolor...så varför då inte fokusera på just det och gå ut och berätta att det faktiskt finns en lag på området?!
Hur många vet sina rättigheter när man pluggar?...och när man står i krogkön...

Igår blev jag jävligt förbannad precis innan jag skulle gå och lägga mig vilket förstörde hela nattens sömn.bajs.
...och det har bubblat upp under dan vilket gör mig irriterad,både det faktum att det händer och att det gör mig så förbannad.

Imorrn börjar ny kurs,intressant...i helgen utbildning för Rädda Barnen,på onsdag ska jag och fia bli fulla och fira hur bra vi kommer lyckas i framtiden!Man måste ju tro på sig själv!:)

Men jag saknar IlseMarie och jag är rädd för att prata med en som blir ledsen när jag gör det.och jag vill träffa herr huss och dricka te i min soffa.
Lånade Pulp Fiction av anders igår,fan den filmen växer för varje gång man ser den.Så nästa mål är att köpa en Sopranosbox!

nu ska jag se på vad det blev av prinsarna som gick på Lundsberg och dricka marockanskt te(it's the shit!).

och lisen jag är stolt över dig.

och mitt hår har inte fått en enda förolämpning än av mig själv och min pappa än.nu har jag ett hårspänne i luggen vilket gör att det bara är ett par cheap monday som saknas!(hjälp)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback