Kärlekskatter

Lisen lisen lisen i 2 veckor.Tårar när du gick.

aftonen spenderades med de bästaste av vänner och vegomat,vin,kärlekskatter,champagne,nyårskyss,kastspya över grillen,kullerbytta i backe,bugg,snyggaste pilkastningen,fyrverkerier och frukost på sängen den 1 januari med de finaste av kärlekskatter.

dagen spenderas på golvet lyssnandes på belle & sebastian,röda läppstift,förväntan och bävan inför avskedet.

När jag stod och blev kramad vid tolvslaget och tittade på er så kände jag mig rik.De mest fantastiska vänner.
Jag ville inte att ni skulle åka.

Pappa Boobie,redan en legend.

Kommentarer
Postat av: du -jag? jag -du?

min allebalalle. I love you you know...
jag kommer snart och tar dig igen! eller så åker vi och tar holländarna...

2007-01-03 @ 11:56:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback