Köttchock och dödsångest

Jag är inte självmordsbenägen,inte det minsta.Men dödsångesten kryper sig på så fort jag går utanför Pumpan.Helt övertygad är jag om att jag ska halka och slå ihjäl mig,jämt,konstant ta mig fan!
Det finns inte mycket(som jag känner till)att kritisera Örebro kommun för, förutom deras ointresse av att ta hand om sin snö och sina stackars invånare som måste ut i snön.
Okej,eftersom jag inte ramlat och brytit ett ben än så vet jag ju inte hur vården är...men jag vet att backjäveln är som en lutande hockeyrink!
Undrar om min ohälsosamma oro för snö och is kommer ifrån bryssel,jag har tappat känslan och vanan för att halka runt.
Jag har fått tips om dubbar till skorna så det ska jag nog leta upp...

Köttchocken kom från en kebabpizza i fredags.Jag trodde min mage skulle kapitulera.Det var så förbannat längesen jag åt djur så magen har nog glömt vad den ska göra.
Aubergine har blivit min främsta föda...det går att äta till allt!

Annars så kan jag ju förtälja att jag mår bra,är lycklig,nöjd,belåten och allt det där.

Jag har funderat mycket på mina tonår,speciellt när jag var 14 år.Tack vare IlseMarie och Mix blev ju det ett väldigt fint år då min självkänsla växte markant men vem har glömt gympalektionerna,mensen,sportbehåarna,skolångest,bråk med föräldrarna och äldre killar...
Ellen-projektet kommer göra mycket gott för mig och för tjejerna.
När man var 14 år tyckte man inte att man va snygg,bra eller smart,så därför ska jag nu skriva en "Bra saker med Ella"-lista för att visa på min otroliga självkännedom :)

BRA SAKER MED ELLA...för hon är...
-Smart
-Söt
-Snygg
-Harmonisk
-Duktig
-Ambitiös
-fantastisk på att klä sig i dösöta blommiga och prickiga kläder
-snäll mot alla sina vänner
-tuff
-ärlig(om det inte krävs en lögn)
-hysterisk bara när det verkligen behövs
-frisk
-bäst på att hälla i sig koffeinhaltiga drycker
-omtänksam
-engagerad
-stark

Visst är jag bra?!Och ibland behöver man ju faktiskt höra hur fantastisk man är,som idag när jag och min stav inte riktigt kommer överens,och jag inte fattar processrätten och är stressad över Ellen.
Som tur är så är det onsdag imorrn,vilket betyder pastabaren,fia du har räddat mitt liv.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Du är bara för jävla bra baby!
ÖL IMORGON!
besos

2007-01-30 @ 21:20:00
Postat av: ilse

Mmm, aubergin är fantastiskt!
Men, vilken tant du har blivit som ska skaffa dubbar :P Drömde om dig inatt...faktum är att jag tror jag drömde att du berättade om din "stav" Men jag vill nog att du förtydligar detta i vaket tillstånd ;)
Kärlek syster!!!

2007-01-31 @ 10:26:43
Postat av: lisen

åh ella. du är bra, bättre, bäst!
och jag kommer till v-ås helgen 23-25 februari. är du där då?

2007-01-31 @ 17:47:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback