Reclaim Virginity

Snart 21 år och oskuld.Så det gäller att vara lösaktig som fan tills dess.
På tal om sex så har jag i helgen haft grym bra sexualundervisning!Jag har lärt mig massor av grejer!Tack RFSU!Visste ni att när en kvinna får sprutorgasm så kommer den ur urinröret?!Skithäftigt!

När jag inte lärde mig om sex så lärde jag mig massa andra otroligt bra saker och nu ser jag verkligen fram emot att dra igång Ellen-projektet med Sara.Det kommer bli så himla kul!!

Ja,Rädda Barnen är jävligt bra...är så tacksam för att ha fått in en fot i en så viktig organisation.
...och på tal om organisationer så fick jag ett mejl av rättighetscentret idag som sa att de verkligen ville ha mig som praktikant i sommar och ska ta upp det med styrelsen imorgon!Sen ska vi ha planeringsmöte,men de har redan kommit på massa roliga projekt som jag kan få hålla på med!:)

Har Ella lite flyt för tillfället mån tro?Nej jag är bara så grymt jävla bra!!Vem behöver flyt när man är bäst??

IlseMarie darling,grattis till din plats på arbetsmarknaden,hoppas du tar väl hand om den!Du är också bäst!

För er två som är i Belgien(+ alla andra som också är där) så kan jag ju berätta att det är hur mycket snö som helst i Örebro och att det är 13 minusgrader.Jag har ju knappt sett snö på två år så jag känner mig malplacerad,det är iaf vad jag skyller på när folk frågar mig om jag inte fryser med min röda jacka,kjol,ett par strumpbyxor och min mormors små röda skor.
Jag höll på att slå ihjäl mig minst en gång under varje meter nerför backen idag!Det såg nog ganska komiskt ut...men hur fan kan man inte sanda i en backe?...och jag vet att jag borde haft vinterskor på mig också,men ändå!

Förövrigt fattar jag inte skillnaden mellan dom och beslut och varför inte fler människor använder kondom när 80 % av Sveriges befolkning av herpes.

The Godfather DVD Collection väntar på mig...

Adieu

Kommentarer
Postat av: Miri

Det går bra för kvinnokollektivet nu! :) Och jag ska börja med att använda kondom. Hela tiden. Men! Jag är inte en av de 80%...och räknar man med munherpes också då, eller bara könsherpes...för så vitt jag vet finns det inte en jävel som har kondom för att skydda sig mott herpes när man kysser nån... :/

2007-01-22 @ 22:25:08
Postat av: Elsy

All herpes eftersom det smittar på alla sätt...får du oralsex av nån med munsherpes får du könsherpes..och nästa partner som ger dig en sprutoragsm oralt får munherpes av din könsherpes!

Fint va?man borde skaffa slicklappar kanske

2007-01-23 @ 11:52:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback