Röda Läppar

En vecka att minnas för KvinnoKollektivet.
Mix flyttar till Belgien och IlseMarie flyttar till Göteborg.
Alla blir vi stora nån gång...:)

Ilse och jag har ju varit fruktansvärt bortskämda med varandras kärlek och umgänge hela hösten då vi bott i samma stad.Men så blev hon vuxen,lämnade Bunkern och lät mig ärva lite böcker,kondomer,skivor och öl.Självklart blev jag väldigt glad.
Nu när vi skiljs åt,så flyttar Mix ner till Lisen i Belgien.Det måste ha varit meningen,för att Kvinnokollektivet ska hållas samman ännu starkare.
Mix behöver äventyr och Lisen behöver trygghet så jag ser det som en riktigt bra grej med Mix flytt!

Imorgon har jag tenta i Offentlig rätt,tänk på mig!
Nu är jag tyvärr(lite sent ute kan man tycka) redo för jul,så imorrn åker jag till västerås för att umgås med mamma,pappa,kärlekskatterna och lilla elise.

Funderar på Lisens idé om dricksburk i Pumpan.

))<>((

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback