till arbetsmarknadens förfogande

Åh! Nu hoppas jag att jag slipper återvända hem till mor och far på vääääldigt länge. Har belägrat pojkspolingens lägenhet och tillsammans letar vi febrilt efter något lite större. Så att vi slipper se varann :P
Eller så att jag kan få plats med lite av mitt bohag också...så vi slipper vålda in alla nytvättade kläder i garderoben varenda gång vi har varit i tvättstugan.
Jag har anmält mig som arbetslös men önskar mer än allt annat att jag får jobbet som väktare! Fast jag måste säga att jag har det rätt fint nu också...tvättar, städar, diskar och tränar mig igenom dagarna. Så hinner man med att ligga på soffan ett par timmar också. Och trots detta kan jag ha maten klar när grabben kommer från jobbet. Hemskt, hemskt. Men jag är alldeles för rastlös och arbetslös för att lämna lite kvar till honom att göra...eller jag kanske ska se det som att jag betalar för mat och husrum. Än så har jag det bara bra i alla fall.

Ella! Jag sörjer ditt hår!>

Så har det framkommit önskemål om att vi ska ha sexfria lördagar. Hmm.

ilsemarie

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback