Total olycka

Jag skulle få tillbaka mina vackra lockar idag.Men det fick jag inte.Mitt hår var för slitet,de jämförde det med tuggummi i ändarna.Aj då.
Så vi kom överens om att det var bäst att inte perma det på ett tag och istället klippa mig.
...och så skedde.

Nu känner jag mig som white trash och ser ut som en blanding av en mopps och en moderat.jag är djupt olycklig.
Hon klippte av det till axlarna och klippte upp det som fan,speciellt i luggen.Hon ägnade säkert 20 minuter åt att borsta det,som om hon visste vad jag hade gjort med det :)

Inte nog med det,när jag gick på bussen för att åka hem till mor och far med min nya käcka frisyr så fick jag betala en jävla barnbiljett!!!!
Tack så mycket din jävel!Helt plötsligt när jag ser ut som white trash får jag åka som barn!För första gången sen jag var 14 tror de att jag är under 15!!!!!!!
Fy fan vad bitter jag blev.

Men nu jobbar hårt med kammen,sprayen och mousset.Jag ska vinna det här kriget också...

(annars är jag lycklig över att ha köpt min första riktigt bra bh,sluppit betala hos kiropraktorn och ska umgås med mina härliga kärlekskatter...och så just fan,unnade mig en ny klänning för att jag är så ful i håret)

Jag anser ju att mitt hår är förstört,men jag kan tänka mig att många av er tycker att det är räddat från fördärv...men vänta ni bara...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback