va? vad är det nu då?

ehm, angående att detta blir en vecka att minnas för kvinnokollektivet...
ni kan väl skriva in det i boken för det finns en (ganska stor) risk att jag inte kommer minnas något av den här veckan för bella och jag har köpt Malibu och Del Haize vodka (=cheapo, tacky sprit) och dricker bloody mary och malibu-drinkar.

Mix i Belgien - härligt. men Waterloo?? vännen, det här kan aldrig sluta bra. det ligger ju långt, långt ute i den belgiska bushen! dessutom har jag hört att det lutar.

Ilse i gbg- bra det. ska du bo hos Jonas? du måste blogga mer!

intet nytt på bryssel-fronten. almanackan är full med knarka,supa,slåss och inte städdagar som det var tänkt.. jag har blivit erbjuden att vara fotomodell för bondage/fetish grejer. Bella ska bli ihopnålad med en kille som ett konstprojekt. jag har hittat en gjutjärnsgryta och ett ställe där man kan klättra in i tenbosch-parken.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback