7 ÅR!

GRATTIS Kära 3/4 av Kvinnokollektivet på bemärkelsedagen som vi alltid glömmer bort.Men inatt så drömde jag om det och vaknade med känslan av att ni var nära.
Tänk vad små vi har varit tillsammans och hur vi har växt upp ihop,växt ihop,växt isär och växt ihop igen.
Alla sömnlösa nätter utan morgondag vi har haft ihop.Alla fanstyg vi hittat på,alla lögner vi dragit för äldre män och sen all denna systerkärlek.

Det är häftigt hur vi har gått från att vara 14 och 15åriga småtjejer med en fantasivärld utan dess like till att vara "vuxna"(hahaha) unga kvinnor med visioner och framtidsplaner.

Ni är de mest värdefulla för mig.

Kommentarer
Postat av: Mix

Grattis!!! Shit det är helt sjukt när man tänker efter... 7 år! Som vart hur underbara som helst, därför att jag fått spendera dom med så härliga människor. Tack för att ni finns och för allt ni gett mig!

2007-07-01 @ 17:15:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback