Dagens hatobjekt

Idag hatar jag EXCEL med hela mitt hjärta.Jävla idiotstörda officeprogram!Jag har ju gjort min helt gigantiska tabell och nu vill jag ha ett par stapeldiagram,är det för mycket begärt eller??Jag provar om och om igen på olika sätt men det går bara inte.Om internet hade funkat(vilket det inte har gjort ordentligt på 3 veckor ) så hade excels onlinehjälp kanske gjort nån nytta men sånt flyt ska man ju inte ha.Den hjälpen som inte var online kunde inte hjälpa mig heller,inte ens annica kunde hjälpa mig.
Jag kan ju tillägga att jag är själv på kontoret i ett par dar för att hanna har lämnat mig för almedalsveckan.(3 år sen vi demonstrerade med Lars Ohly alltså)
Fan idag kände jag mig värdelös och hopplös.Imorse var det skönt innan jag satte mig med excel..då räknade jag hur mycket som helst utifrån tabellen,drack kaffe och sjöng med till Pop non stop.Men sen förstördes den fina stämningen.

Idag känner jag en viss melankoli,kan bero på excel och mina usla mattekunskaper eller så har allt desperate housewives-drama gjort avtryck i min hjärna.
Så jag ser fram emot veckan.Öla och semesterplanera med fia,fika med huss,kaffe med anders,jogga i skogen,hova medeltidsdagar med micke och turista i örebro med annica.Det kommer bli en mysig vecka!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback