Första etappen

Nu är vi på väg!
Lämnade Götet igår förmiddag, hann knappt ut ur stan innan varningslampan för kylarvätskenivån började lysa.
Typiskt. Bara att svänga in på en mack och åtgärda problemet, glömde tanka vilket gav oss ännu ett stopp. Sen är det klart att Herr Sparv blir hungring 30 minuter innan vi anländer till Örebro och kräver ett stopp på BK, inte mycket att göra då det var han som körde.

Sen. Sen fick vi beskåda Leopold, det senaste tillskottet i Hercules skaran. Som en liten bulle. Fick äran att rapa den lilla krigaren, men jag måste nog öva lite mer, för det gav inte önskat resultat, det gav inget resultat alls faktiskt.
Middag i Ekeby med mor och far. Fick med Ella, vilket lättade upp det hela. Tack älskade vän! Somnade som en stock och drömde mardrömmar om spökande tvättmaskiner på landvetter och när det gått över så drömde jag att jag hade ett förhållande med en av mina kollegor. Läskig natt på det hela taget.

Frukost hos Johanna och sedan avfärd mot dalarna. Förutom alla långsamtkörande fordon så förflöt allt som det borde. Hann med en sväng på loppis innan ankomsten till Clas Ohlson byn. Har blivit snuvad på min käreste som har en massa saker för sig som är viktigare än mig. Men det kanske kan ses som en ursäkt att gå och läggas sig.
För nu är jag _trött_

Piteå imorgon.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback