Hej hej du!

Jag måste ju säga att jag är riktigt nöjd just nu!

-Inga könssjukdomar
-Klarade hemtentan(och vi diskuterade hur viktigt det var med kommunens roll idag på jobbet,10poängare ju!)
-Micket gör mig pigg och glad varje dag
-Det blir bara trevligare och trevligare på jobbet
-Snart semester!
-Mitt shoppingförbud är snart över...på gott och ont.
-"After work öl" med tjejerna.Skitsnack,öl och pommes är bra för själen.
-Ny mobil till slut!Jag känner mig så grymt uppdaterad men den gör mig lite nervös...för många funktioner.

Nu har jag läst alla ca 100 likabehandlingplaner i Örebro län och nu har jag börjat med en gigantisk tabell med statistik över skiten.Det är så förbaskat tråkigt,tur att hanna och jag brygger kaffe konstant för att hålla oss i form.

Lisen, är det Roskilde nu?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback