Mätt i magen

Jag har precis käkat min första hemmagjorda köttfärspaj.Supergod och väldigt improviserad!Bra Ella,bra!

Göteborg var hur kul som helst!Det visade sig vara precis vad jag behövde.Jag läste Da Vinci koden på bussen så resan var inte heller alltför dryg.Oskar och Anna kom och mötte mig,det första vi gjorde var att sätta oss på en pub och dricka belgisk öl.(Westmalle triple).sen kom Emmi!Helt underbart att se henne igen,hur kan det ha gått ett helt år?Kvällen fortsatte i ölens tecken,först med Stella Artois och Grimmbergen hemma hos Oskar.Sen begav vi oss ner på stan för att träffa Christian och dricka ännu mer öl(Westmalle duble)...
Det var helt hysterisk kul att träffa Christian igen,skrattade hela natten tills jag hade ont i käkarna.Så himla kul att vara gänget igen,exkl de som blev kvar.Allt kretsade ju kring kärlek,sex och droger hela kvällen,precis som vanligt var det!Helt underbart....och vår käre lille norsk såg faktiskt välmående ut.Mycket skönt.

Dagen efter gick jag och Oskar ut o käkade frukost och blev attackerad av en mördarmaskin till duva.Sen mötte vi upp Christian och brunschade och skrattade ett par timmar till.
På eftermiddagen blev jag överlämnad till Tant A.Mycket att prata och skvallra om såklart så vi pratade konstant tills kvällen över vin och dessert.

Målet var Ilse och Sparven på kvällen,och dit kom jag.Kärlek,mys och god mat.Systra mi!

101125-77
Jävligt dålig bild,men här har vi dem!

Inför veckan
Ilse och jag snackade och tyckte att vi kom på en bra idé om maten.Alla vi tar varsin dag då vi står för att köpa maten och laga lunch och middag till alla.Då får man välja själv hur mycket man vill lägga ut på mat och dessutom är det garanterat att vi faktiskt får mat varje dag,för en gångs skull.
Jag är först på plats och lägger ut pengar till  frukost för alla för hela veckan,ni ger mig pengar sen.Vi kom också på den bra planen att jag eller mix går till systemet på lördagen så vi har nåt till söndagkvällen.
Så vad säger ni?
Det blir ju två dagar kvar under veckan och då kan vi ju käka ute alt. orkar nån laga mat en gång till.:)

Även påminnelse om att alla ska ha med sig sängkläder och handdukar själva till lägenheten!

Så det var det,nu har jag gjort mitt.

Nu ska jag lägga mig i soffan och vänta på micke!mmmm!

Syns nästa vecka darlings!


Kommentarer
Postat av: lisen

ingen sprit till mig till söndag!

2007-07-26 @ 20:22:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback