nu ni brudar, snart kommer sista delen av kollektivet till sverige!

fast egentligen vill jag inte åka. jag kom ju precis hem från semester!
Jag, Sophia (couchsurfare från gbg) och Bella åka till Paris. Sophia för att åka vidare, Bella för att turista och jag för att sexturista som Bella uttryckte det.
Tur för oss att vi fick bo hos min gamla flamma och yay vad glad jag blev när jag än en gång fick samma övverraskning -hon vill ligga med mig! haha. jahaja, får väl ställa upp då, tänkte jag... men det var lite svårt att få till det när bella och sophia sov på golvet bredvid. nästan så att det närmsta sex vi kom var grovhånglet på dansgolvet. så då tänkte dom finkänsligt att de skulle sova nån annanstans en natt men det slutade med att vi fick höra av oss till massa skumma couchsurfare och sen sov alla hos julie ändå.
massvis att göra, inga pengar på mobilen, måste säga hejdå till alla innan tisdag och måste städa, packa, bära ner grejerna vi hittat på gatan och bära tillbaka familjens grejer. ajaja. inte kul att flytta. ont i hjärtat. ajajaj. men jag väntar mig helande stunder på ön. vet fortfarande inte riktigt hur och när jag ska ta mig till ön men det löser sig. det gör det alltid.
kom hem imorse kl 04 efter en galen bilfärd med en 50årig flygvärdinna som körde mot rött 2 ggr framför polisen, nästan krockade med polisen i en rondell, körde 100 på 10-sträcka... galet. men en kul historia. alla motorvägar var avstängda så vi körde runt runt runt inne i stan i 2½ timme. fint. inte konstigt att killen blev despo o började hetsa snuten. nu kan jag allt om vägbeskrivningar på franska efter resan med gps. ojojoj. huvudvärk. borde ha kunnat franska om relationer, kärlek osv ist. kände mig ganska dum i den diskussionen med julie. men det ordnar sig och om hennes älskarinna från toulouse inte är där i slutet på augusti ska jag bo hos henne och stanna några dar. det vore himla fint det.  hon är en sån jäkla bra tjej.

sorgligt men jag kanske inte har några medeltidskläder på veckan. jag kommer inte hinna hämta dom...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback