puh


Nu är det mycket nu. För lite sömn under alldeles för lång tid börjar verkligen sätta sina spår. Är as trött och har ont i huvudet. Och jag som aldrig har ont i huvudet. blä.


Har haft fullt upp som vanligt med att åka bil än hit o än dit, mellan jobbet, landet, pärkträningarna, kompisarna o släkten. Måste lära mig o säga nej till saker o ting, men varför ska allt vara så kul??

Har spelat pärk nu under både torsdag o fredag, vi spelade frampärk i torsdags, vann två av fyra matcher men gick inte upp till nästa "division", sen spelade vi bakpärk på fredagen och då vann vi alla tre matcher!! Hurra så där gick vi upp iallfall.

okej inser nu att ingen fattar vad jag snackar om, men det är bara att säga grattis och göra tummen upp så kommer ni undan med det =).

Nu måste jag verkligen gå o sova inna jag imorron; går upp vid sju för att åka till Stånga och se pärkmatcher ( Pappas, Arvids och Andreas) sen åker jag alla mil in till stan (igen) till två för att jobba till nio innan jag går hem och dör i min säng för att sen börja jobba sju igen.

Så, nu har jag gnällt färdigt. Godnatt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback