Sluttampen

Nu bär det av söderut igen.
Har haft en trivsam vistelse här uppe och är kär.
Jag borde nog inte bo i stan. Det har jag alltid vetat, men nu inser jag hur skönt det vore att bo mitt ute i ingenstans. Det är så vackert här. Och så härlig luft! Men! Vattnet är alldeles för naturligt för min smak, allt klor hemmavid gör ju att man knappt behöver tvätta håret med shampo, här ser jag ut som marilyn manson på tältsemster efter en dag. Har varit på besök i åre chokladfabrik. Mums! Och sett när dom blåser glas i åre glashytta, vacket! Shopping i Norge var en riktig höjdare, vilken super-rea! Sparven shoppade mest av alla! Jag fick iaf två nya klänningar och ett par supersöta ballerinaskor för 45 nok!
Snart flyttar vi! Snart! Ska börja packa och käka på papptallrikar sista veckorna :P

Njuter av sista dagarna på semestern, gotland närmar sig med stormsteg!

Kärlek!

Kommentarer
Postat av: charlotta

marie!!! ja har varken nummer eller mail till dig. men så kom jag ihåg den här sidan. och din födelsedag. GRATTIS! hoppas du har en super födelsedag. är du på gotland? drömt om dig tror jag, för känns som vi sågs nyligen!

2007-07-21 @ 15:55:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback