65e planen blev min död

Hallsberg kom jag till idag,den första var en relativt bra plan om man jämför med de dåliga.Men den dödade mig.Hanna sa åt mig att gå hem,och ett sånt erbjudande tackar man ju inte nej till.
Jag känner att jag fått en kraftig överdos på planer nu,det bara snurrar i skallen av allt de bör och ska innehålla.Tolkningar hit och dit,personliga åsikter är svåra att låta bli när vissa är så sugiga att de inte borde få finnas(de får inte enligt lag se ut så,så det så!)
Äsch,bajskorv!

Jag är nu officiellt klar med mitt första år,fick godkänt på hemtentan.Har ju inte berättat om min ångest för den här,men jag var övertygad om att den skulle ge mig mitt livs första underkänt.Men inte nån fick underkänt vilket är väldigt konstigt men vi är väl alla tacksamma för det.Så nu har jag bara 4 år kvar och "sommarlov" på riktigt.

Det är en liten 12årig skitläskig "praktikant" på jobbet den här veckan.Hon servar mig med kaffe och underhåller mig ibland med spännande anekdoter om artister som uppträder utan kalsonger(nämner inga namn) och informerar mig om hångelbassängen på gustavsvik.
Men den största delen är hon läskig.Hon är helt besatt av hon den där lärarinnan som sjöng i melodifestivalen!Det är helt galet,hon har kollat upp henne på eniro,vet hennes adress,personnummer,hennes livshistoria,hennes mans personnummer,namnet på deras hund.Man kan fråga henne vad som helst om den där "tanten"(bara 32 år) och hon vet precis!Jag råkade säga något mycket opassande idag om att jag tyckte att hon såg mycket äldre ut än sina 32 år..snarare 40 tyckte jag.Ojojoj,då låg jag illa till!Men det går att blidka henne genom att låta henne ställa frågor om min "nästankille".Inte för att jag svarar jämt men jag brukar skratta gott åt frågorna och hon blir så himla sur när jag säger min "nästankille" så då måste jag göra det hela tiden för att irritera henne.
Orsaken till att hon blir sur är för att man faktiskt är ihop med nån om man har hånglat med denne.Så det så.
Det första som hände imorse när jag ramlade in var att hon skrek "Hånglade du igåååår?"....hur kan dagen bli annat än bra då?haha.På nåt sätt förgyller hennes skrämmande stalkerfasoner min tillvaro.

Pussilull(mikaela mitt hjärta,ring när du känner ork.)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback