alla mina älsklingar

jag är trött. jag får ingen egen tid. det är alltid folk jag måste träffa och jag börjar bli less. ska försöka ta tag i det. men idag måste jag på födelsedagskalas kl 20, sen middag och sen ska jag ligga. busy times. men jag vill ju inte ta bort nåt av det. så jag tar igen mig imorgon. fast då är det ju mix dag. och sen är det avskedsmiddag för mig. och sen kommer VICTOR! det ska bli så jäkla skönt att få hit honom. åh, lillebror.
jag behöver skriva ett brev till Julie. det ska jag göra i helgen. efter freakshow festivalen.

mina älsklingar.

kvinnokollektivet.

you know I love you.

saknar er.

saknar nåt annat också. måste ta mig lite tid och tänka ut vad det är.

Kommentarer
Postat av: ella la bella

Men baby,varför är det avskedsmiddag för dig?

2007-06-18 @ 18:25:17
Postat av: lisen

avskedsmiddag hos per o silva, jag jobbar bara den här veckan, sen sommarlov!

2007-06-19 @ 19:08:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback