ang. mitt sexliv

fan vad ledsen jag blir när folk tror att jag leker med alla tjejers känslor. jag har aldrig legat med en tjej jag inte brytt mig om, jag är alltid öppen och har aldrig ljugit om mina känslor. jag tänker inte bli nedtryckt av folk som tror att jag är en hjärtlös player som bara vill ligga och sen dra. fyfan vad mkt skitsnack det finns. och om jag nu skulle vilja ha ett one night stand, skulle det vara bättre? det är ju bara för att jag träffar flera tjejer pa samma gang och har känslor för ALLA som det blir problem, men problemen ligger ju bara hos de som star utanför, sa SHUT UP och stay away, lägg er fan inte i det, jag skulle inte göra nagot med nagon som inte var med pa det, vad fan tror dom egentligen? aaaah, FAN vad ledsen jag blir!


Kommentarer
Postat av: Uppretad Gute.

Dumpuckon! Vem är det som tycker o tänker alldeles för mycket, utan att vara ordentligt insatt?

2007-06-11 @ 18:22:10
Postat av: Ellabella at work

Vem är det som är dum?
slå dem på käften baby!
jag är hungrig

2007-06-12 @ 11:16:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback