fran barnflicka till underklädesmodell!

i helgen akte jag, Delphine o Aline till PARIS för att promota trosshowen och ga pa flatklubben Clito Rise (don't you just love that name?)
jag fick ga hem med världens finaste tjej som pluggar konst i paris!
jag har haft en sa jäkla bra helg, verkligen helt suverän. mkt tack vare Julie, aaah jag har en sa jäkla bad crush pa henne... funderar tom pa att inte följa med Soizic hem pa lördag..
julie julie julie! ohlalalala det var första gangen jag hade sex helt pa franska, det var mkt spännande.

damdamdam:
den 30 augusti ska jag ga som UNDERKLÄDESMODELL I PARIS!
it's been decided!
DVK CREW ska ta en minibuss fran  bxl till paris och JAG FAR T¨RÄFFA JULIE IGEN! jag ska erbjuda henne en privat posering (o nu tänker alla pa spermaharen, fint)

om ett par veckor slutar jag jobba för sliva o börjar jobba för isabelle eller sa aker jag till paris, we'll see about that... AAAAAH JULIE, jag är förälskad!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback