Långa lediga dagar

För första gången på ett har jag riktiga lediga dagar,inga borden och inga måsten!Jag har aldrig upplevt dagar vara så långa förrän nu...man hinner ju göra tusen saker!Helt otroligt!

Även fast jag började jobba i måndags känner jag mig ledig för när jag går hem därifrån är jag fri från uppgifter.Känns som om jag måste klargöra det här för att klargöra det för mig själv:)
Men jag trivs riktigt bra på jobbet!Hanna är supergullig,vi dricker kaffe och snackar skit.Det är så häftigt att höra om deras ärenden och få bli en liten del av det hela.
Mitt projekt har dragit igång i full fart och nästa vecka ska jag börja gå igenom alla likabehandlingsplaner..herregud vilket hästjobb!Idag ringde jag och pratade med barn- och elevombudsmannen och skrev klart projektplan och checklista!
Det känns så skönt alltihopa.

Min födelsedag var härlig!Vi satt ute på gården natten lång....det finns ett ord för det;harmoni.Jag fick massa fina presenter,bl.a vattenkanna och termos!haha..och massa mer alkohol(festen hemma var för att bli av med alla slattar men nu har jag det dubbla)!Tack Mix och lisen för att ni ringde,och tack ilse för att du ringde och väckte mig dan efter.Jag vill ju inte få några dåliga vanor och börja sova bort mina dagar...bra att du finns och håller ordning på mig.
Dessutom ringde pappa!Underbart underbart underbart!Men efter 1 minut dog hans batteri...fast så ringde han igen igår när han vilade hos nån polare i helsingborg.

Annars ....har storshoppat på stan.Städat,diskat,solat,tvättat och gjort hallonpaj.
Jag ska gå in i en nykter period på minst 1 vecka.Det här halvåret har varit hårt,men jävligt kul!Nu är det dags att återhämta sig,ladda ner säsongen med Lost och ligga i soffan med ett glas mjölk!
Nån som vill satsa pengar på hur länge jag kommer hålla mig?

Kommentarer
Postat av: Angelica

Tant E, jag satsar härmed en hel hemlagad tant A middag på att du klarar max 2 dagar.
Så det så.
Hoppas jag får införskaffat det där kontantkortet idag, så att jag kan ringa dig sen och prataprata.
Pussilull


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback