Semester

Hemma till slut i Västerås.Vilken lättnad!Jag sover,degar,solar,promenerar och pratar skit med mamma.Vi hade precis en intressant middagskonversation om Mao och kommunism.Hon är rolig min mor,slutar aldrig att förvåna mig med spännande information om hon och pappas radikala sidor som unga.Inte för att de var kommunister men många starka åsikter hade dom.
Det roligaste hon har sagt idag; "Jaha,och hur radikal är han då?"...hahaha.
Hon har börjat tro det värsta om mig de senaste åren.Eller det bästa kanske...det beror på hur man ser det.Jag har iaf febrilt letat efter hennes konst idag för jag vill ta med mig hem till Pumpan.Hon har lovat att jag får ta med inramade verk men inget annat..faan.

Annars har jag en trevlig hjärndöd dag med Cosmo,cola light och sol.Ikväll blir det MarieAntoinette med mor,det är banne mig på tiden.Har väntat på att se den filmen sen den hade premiär i Bryssel.

Min bror ringde idag från Peking och berättade att han hade köpt en Maopresent åt mig,precis som jag önskade!Wohooo....och mamma är lite upprörd på pappa som hon anser utsätter sig för onödiga risker i paddlandet.Så hon "tvingade" mig att skicka sms till honom om att han skulle ta det varligt och inte utsätta sig för risker.

Jaha,det var familjenyheterna.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback