Trött i hela kroppen men ack så glad

Jag är psyktrött just nu,men jag kan inte gå och lägga mig.Väntar besök:)...och på nåt vänster utlovade jag middag.Men men,borde väl lyckas styra ihop nån linsgryta.
Jag är så trött på matlagning nu så jag spyr,istället har jag bunkrat upp med nyponsoppa,keso och yoghurt!Det går ändå inte att äta en massa när det är så här varmt.

Det har hänt så mycket på de här dagarna,och jag känner mig handikappad då jag inte "kan"/"vill" berätta om det här.För jag vill ju berätta för er,för var och en.Hmmn..jag vill dock inte fläka ut det.Jag vill gömma det och vara tyst ett tag till,men jag är så glad.Glad,glad, glad!Det sa bara pang.
Pang pang pang!
...och jag kommer somna pang i min säng ikväll.Här utanför är det iaf ingen trafik och Pumpan ligger ju i norrläge, så det är både tyst och svalt här.

Praktiken går framåt.Har läst igenom 17 likabehandlingsplaner idag och igår.Det tar så mycket mer tid och ork än vad man tror.Men det är väldigt intressant.Jag har dock över 130 skolor till att kartlägga innan rapporten kan börja skrivas..mon dieu!
På torsdag går jag på en veckas semester och åker till Västerås.I can't wait!

Kommentarer
Postat av: lis

skriv ett mail baby

2007-06-12 @ 18:38:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback