uppdatering från Bryssel

min kära lillebror är här och det är supermysigt för det mesta. vi har varit på Recyclart, hos Morgane, hos Laura och Antho, på gratiskonsert i parken, träffat Kristen, JD, Kevin och varit på gratisutställningar och på JD's slutexpo och idag är det festival vid kanalen på alla båtar. Vi har träffat Delphine, Aline, Alex, Eric och flatgänget på gamla BXL och ett par svennar och Soizic.
Marion har också varit här och det var bra men jag behöver lite ensamtid nu. Hinner dock inte nu för på lördag liftar jag och Bella till Roskilde. Sen drar jag till Malmö ett par dar och sen tillbaka till Bryssel.
Stackars Victor får bara träffa mina fransktalande vänner..
Jag kanske drar till London sen förresten, bra va?
Jag är lite ledsen att jag inte kunde förlja med Delphine till Paris gay pride i helgen och sen till Nantes, det hade varit så himla skönt. Men nej, norrut blir det istället... Och jag får ju träffa Julie i slutet på augusti ändå... vad är väl en månads väntan...

Jag är numera arbetsfri och det är underbart.

Mix, jag vill ha rapport om dejten. och uppdatering på vad som händer med lägenhet och SSB och andra jobb.
Ella, jag är så glad för din skull. när du är glad är jag glad det vet du.
Ilse, vad händer?

Jag kommer antagligen till ön den 5 och åker antagligen tillbaks så fort veckan är slut, möjligtvis några dar senare. sen ska jag till Bryssel. sen Paris, sen Polen, sen London?

som sagt så behöver jag lite tid att tänka... :p

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback