Vilken röra!

Idag börjar jag jobba på riktigt, ingen kommer att stå bakom ryggen på mig och kolla så att allt går bra hela tiden. Och detta har vi firat i helgen. Att jag är klar. Lagom mycket vin...tror jag. Men, jag har insett att jag hatar folk som är lika vulgära som mig. Antagligen för att jag inte riktigt vet var jag har dom, och för att jag vet att jag vill vara värst. Ni vet ju hur det kan vara...som i danmark, jag säger nåt för att väcka uppseende men får inte den respons jag antar ska komma och då vill jag ju gärna fortsätta spela allan. Men som tur är har jag iaf blivit lite mer vuxen, eller feg, eller insiktsfull, eller sambo, så jag kan erkänna att det kanske inte riktigt var som hade tänkt mig egentligen.
Antar att det där blev lite rörigt.
Vad jag vill säga är att alla borde vara pryda och leva i monogama singelförhållanden där allt sexuellt som händer stannar mellan sovrummets fyra väggar.
Det enda problemet med detta är att allt mys i visbys gränder och parker alltså inte ska få finnas där mer. Tråkigt.
Det måste finnas något lagom mellanting.
Fy fan för skamliga förslag.

Kärlek Herr Sparv.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback