Well...

Redan Juni minnsann!! Senaste tiden har jag varit jävligt busy. Varit en sväng i Paris, mycket trevligt. Vi blev uppraggade och fick sitta i gräset precis brevid Eiffeltornet o snacka skit med massa grabs, nice.. =).
Helgen efter kom min familjen aka Skogen hit. Åh shit säger jag bara, Bryssel blir aldrig sig likt! När man umgås med dom är det helt normalt att man mordhotar sin tå, kör vilse med GPS, tar en "running-note" eller "smacking on the russ", man skrattar och flummar, precis som det ska va!
 
Sen de åkte har jag börjat längta mer o mer hem till min ön. iiihh bara två veckor kvar, shit var tar tiden vägen??
Sommar...hmm jobba, sova, umgås, ha roligt, spela pärk, bada (!!), familjen, kompisar, mina kvinnor, veckan....kan det bli annat än en toppensommar?? och ja e leding på veckan!! inte någe mer "gå hem vid tre o upp vid sex"-dagar ... shit jag kanske tom kommer vara utvilad för en gång skull?!? Näääää, det e ju veckan vi snackar om!

Som jag sa till Lisen häromdagen så saknar jag att ligga i en stor kollektivhög på en madrass nånstans o bara flumma, snacka o bara ha det sådär otroligt bra som vi kan ha det.

Ella: Grattis igen, hoppas du har en superkul kväll!!
Ilse: Börjat jobba på riktigt, spännande hur går det? o förresten kan man inte ha mys i parker o gränder med den man har ett mongamt singelförhållande med?
Lisen: Du o dina jävla helger, men ja e inte bitter. Eller jo, det är jag tamigfan! =)

o RTP kämpar fortfarande på......


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback