and so on...

jaha vad fint, da har vi alltsa en lght till veckan!

här händer inte sa mkt, det var mini-ladyfest och min födelsedag i helgen. min födelsedag började bra med att Soizic kläckte ur sig att hon är kär i mig...
sen dansade vi lite, Manu var dj och det var som att dansa hemma i vardagsrummet, annorlunda mot festerna vi brukar va pa men otroligt skön stämning och bara jättemysigt!
sen hade vi en fin söndagsmorgon med hela tjejligan hos mig, at frukost och snackade... vi har förresten en bilddagbok o det borde kvinnokollektivet ocksa ha!

elchockbxl.bilddagboken.se

i mandags akte jag hem till Soizic pa kvällen o kom tillbaks igar morse... oh my, vilken kvinna! just det, glömde att jag o sharrah planerar en lesbisk sex-orgie efter det att hon börjat jobba pa sexaffär.
det planerade vi i morganes säng i söndagskväll.

Kommentarer
Postat av: Ellaaaa

Åh,näemen åh!
Är du kär i henne då?utveckla gärna...spännande spännande!

pussilull

2007-03-08 @ 18:41:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback