Ellas back and forth

back and forth,back and forth...forever.

Man kan ju inte alltid lyckas.Det gick väl inte lysande för mig på seminariet direkt,jag behöver tänka igenom mina svar innan jag öppnar käften...jag är inte snabb nog helt enkelt.Behöver ananlysera och utveckla,tänka.Synd.
Men men..ingenting att hänga upp sig på,jag får komma igen på måndag helt enkelt.
Varför ge sig när man kan slå sig fram?

Igår fick jag "kritik" för mina kläder.Inte för att jag hade gått för långt och blandat rosa o rött med jättestora blommor...utan för att
nr.1:jag hade byxor/shorts på mig
nr.2:jag hade bara jordnära färger på mig
nr.3 jag hade inte ett enda mönstrat plagg
Förstår ni katastrofen?!Jag var väl så nöjd och utvilad efter helgen så att jag inte ens tittade mig i spegeln på måndagmorgonen utan traskade ut i detta förräderliga tillstånd!Det var inte en enda blomma ens i närheten av mig igår..förutom de jag själv kluddade på mina papper under föreläsningen.

Så målet idag var att komma i en outfit med både prickigt och småblommigt för att kompensera upp min dystra måndagsoutfit.Satsade på en fegis-utväg med småblommigt hårband.

Oh well,vem bryr sig.

Jag har iaf lyckats införa BITTERHETEN bland alla mina vänner,de är säkert tacksamma.
"bitter" är ett favoritord fortfarande och det är mitt fel.jag tar åt mig all cred!

En grabb ska komma hit o fixa min punka,det är fan den första människa jag träffat här som kan laga en punktering!

inget mer att tillägga,förutom att vi är bäst!
KVINNOKOLLEKTIVET KAN ÄNTLIGEN LÄMNA FÖRORTEN OCH FLYTTA TILL INNERSTAN OCH KRYPA HEM FRÅN CLEMATIS!!!!!!!

Igår var förresten Bodils minicirkus med på 100 Höjdare...henne har jag sett live!Det ni!

Kommentarer
Postat av: Syster

:O Har du sett bodil live!? Var? När?
Nu är jag mäkta avundsjuk, igen.
Men jag har iaf uniform :D

2007-03-07 @ 11:52:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback