En kväll i onanins tecken

inte för att det blev någon onani men mycket i diskussionen utgick från onani då jag verkligen tror(tack vare ilse) att vi behöver kunna prata mera öppet om det,om man vill.
Kombinera detta med ungerskt livsfarligt vin så är du glad och dragen ganska tidigt.
Idag har jag mått fruktansvärt dåligt tills jag åt ett par skinkmackor.... :( Men jag är tacksam för min nya jättesköna säng som är jääättestor mot min gamla 85a,och dessutom är den mjuk,och är en riktig säng.Inte bara en träplatta på ben med en madrass i.
Det här är good shit från Ikea!
Mams,papps och Ilsemams var hos mig igår och det var sååå mysigt och jag fick hemlängtan,så nästa onsdag åker jag hem till mor och far utan lagboken.Ska banne mig vara hemma i minst 5 dagar och bara sova o dricka kaffe.Ja,för jag behöver inte vara här och jobba vilket är skönt,även fast jag inser hur väl jag behöver pengarna i sommar.

Oh well,det har varit en hektisk tid och tentan i SME är avklarad om jag nu inte körde på den,vet att jag gjorde stor tabbe på första frågan.men men.c'est la vie.
Imorgon börjar ny kurs i typ arbets-/socialrätt,då blir det som vanligt,Ella får titta på Malou när hon äter frukost och orka vara uppe till kl 23.

Det var så komiskt igår på Mitt 2a hem,en kille raggade på mig och säger "du är det sötaste jag nånsin sett",och vet ni vem som sagt precis samma mening till mig??FRITZ THE CAT!
Fritz fick mig ju konstigt nog på fall(gotlands enda brat),för att han praktiskt taget fällde mig.Men han igår blev jag rädd för,jag har en tendens att bli rädd för grabbar just nu.de skrämmer mig.

blev precis inbjuden till att fira jesus död med jehovas!snällt att de knackar på i alla baracker och berättar det.
hmmn,ska jag gå?en fest tackar man ju inte nej till.

På tal om fest så blir det ju stora Pumpa-festen på min födelsedag,så om någon av systerystrarna kan komma hit så blir jag glad.

Oh well,mamma har introducerat mig för Svinto genom att berätta om alla bakterier och basilusker som finns i min lilla diskho.Så nu ska jag gå och prova...

You're like a fridaynight.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback