Fina fredagen

Chicksen!

Här sitter jag och dricker sprit!Haha så brutalt,jag sitter och dricker en god Mintuudrink med smak av Oboy!Good shit!

idag har varit en riktigt bra dag,en sån som bör gå till historien...imorse hade tentaresultatet kommit och kan ni gissa????JAG FICK VG I PROCESSRÄTT!det är ju helt galet bra..jag som var dösjuk,shit det känns hur bra som helst!

...och sen kom Huss o kramades och fikade och dessutom fixade min punktering helt gratis(men funderar på om att jag inte ska ringa punkakillen ändå:))

...inte nog med detta,det är finfina vårvädret här och angelica hade med sig fredagsfika och ikväll ska jag dricka med anders!

Idag är jag stabil och lycklig!Mina kids i tjejgruppen tycker dessutom att jag är skitsnygg,har cool stil o jättefina kläder!

Det som är frustrerande i mitt liv är att jag och staven inte kommer överens,all min aggression skyller jag på den.Jag blir brutalt arg på minsta lilla och vill börja böla...antagligen för att jag borde ha mens just nu.
Jag är i skolan typ 90 % av tiden,det är tugnt.Jag får gymnasievibbar...fastän vi har mycket roligare nu.
Min ekonomi är tärd,idag är det den 9 mars och jag har 700 kr.Så jag äter upp allt ur skafferiet...ransonerar som om det vore krig.Allt för att kunna ha råd med en öl och kaffe ibland.:)
Det är extremt mycket att göra just nu och jag sover oroligt för att det är svårt att se struktur.
Men jo,jag mår jäkligt bra idag.hihi...och imorrn ska jag vara ledig.

Mix,jag vill jättegärna komma ner och bo med dig så fort jag är klar med praktiken.Lisen!hur gör du?vi måste planera båtar och när du kommer till landet o sånt!

Lisen baby jag saknar dig!(och mix o ilse såklart också)

Dags för röda läppstiftet!


Kommentarer
Postat av: Anonym

ah baby, varför är du inte pa skype?
saknar dig älskade

2007-03-10 @ 15:19:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback