Ja jävlar ja...

..mycket händer för en liten Mix i Bryssel!

Har i helgen tagit det lugnt, barnvakt på fredagen o skulle egentligen ut på lördagen med Lisen men vi var trötta (av olika anlednignar Hehe...) så vi stannade hemma o det var bara mysigt.
Har varit på två konserter med Lisen i veckan som gått, Nenne Cherry var bra, flummet i väntan på en tram var desto bättre! dans, sång o lite bugg.. Å vi har gjort en pökö-låt! På melodin O-A hela natten...
"(jag ska) Pöka hela natten, Pöka hela dan
  pöka runt i staden,  jag ska pöka i botan
 pöka hela natten lång, tills jag kommer med dig
aaahh ooo.. osv..."

jaja kvällen efter var det konsert med The Sounds, grymt bra! dock klämde jag armen på vägen dit, jävla tram-dörr!! ska den attackera mig bara så där kan den väl säga till så man e med?!? skitdörr....

var skönt med en lugn helg med tanke på hur förra helgen var... ojojoj.. var lite vecka-feeling på den. Började med att jag på fredagen skull hänga med en norsk tjej på after work. vi sågs vid fyra, tog oss till puben, drack öl, träffade hennes arbetskamrater, vid sex började happy hour o sen gck det verkligen bara åt helvete.... =) hade inte ätit sen lunch, det blev värsta fjortisfyllan, spydde vid åtta, åt mat vid tio, nyktrade till tog oss till nästa pub, drack mer o va sen hemma vid ett..... puh... men måste ju träna upp mig lite inför veckan...

på lördagen var jag ute med Angelica o Cissi o vem ringer inte då? jo en snorpackad RTP som snackar massa om att han e på Ön o att han ville att jag skulle va där O SEN!! häver han ur sig att han älskar mig!! flera gånger..typ nio blev det nog...

å fy satan vad ja blev förbanned, jävla stolpskott så kan man ju int bare saj ti höga o vänsta va... *suck*
men nu e det uppordnat iaf 

Jaja gör allt för o göra er stolta där hemma, dock lite dåligt i hugg-statistiken.. emn ska fixa det med =)

Lots of LÖÖÖÖÖV , bejbs!


Kommentarer
Postat av: issebisse

Hihi! Vilken underbar pökö visa! Kärlek! Och så mitt i prick :P Snart, snart är vi där tillsamman, mitt i skiten!

2007-03-20 @ 07:49:02
Postat av: ella mitt i skiten

jag är ack så stolt över dig!Du behöver inte hugga massa grabbs,det går bra ändå ska du se!

Tänk kvalitet!

2007-03-20 @ 16:51:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback