jag har 9 tandborstar i min tandborstmugg

OLYCKA! jag är BLOND!

i fredags träffade jag Frida (en ny Frida) och vi var på gaycafét och drack vin. sen gick vi till queerkalaset där Nina hade expo... Nina berättar att ajg precis missat Soizic och frågar om hon kanske kunde sova hos mig. NEEEEEJ tänker jag men är så feg att jag inte vågar säga det utan säger  "eeeh, ja det kanske går bra, du kan ju ringa när du är klar, jag måste dra nu." Annars hade visst Soizic sagt till Nina att om inte jag skulle sova hos henne så kunde ju Nina få göra det...

Evelina kom och vi drog in till stan för att leta reda på flatklubben. Evelina åkte hem och jag och Frida hittade flatklubben med okej musik, mkt folk, och STRIPPOR! oh my god, tror du att vi pk-tjejer från sverige blev något överraskade och förskräckta kanske?
ja så då kanske vi stod och hånglade på högtalaren istället...
de andra flatorna var mkt glada över att vi var där men besvikna över att vi hånglade med varandra och inte med dom.

44 timmar efter det att vi träffats för första gången åker alltså Frida ifrån mig för att några timmar senare komma tillbaka. vi tillbringade 55 av 60 timmar tillsammans i helgen. helt galet, min utan tvekan längsta första träff. jag hade jättetrevligt och på lördagskvällen kom Mix och My och Bella var också där en sväng.

jag är så glad att Bella är tillbaka! back in business så att säga, nu blir det mer temakvällar och spex-kalas!
imorgon ska vi till DNA på gratiskonsert och på fredag till recyclart (recycle art).

jag och Mix har varit på konserter ja. det var fint att stå och dansa och sjunga utanför Beaux-arts mitt i natten.
jag träffade Michel-Ange på The sounds och han var helt lyrisk och han var så glad att jag var där för att jag var svensk och blabla, ehm, ja.

och imorse blonderade jag alltså håret... jag och Bella ser ut som systrar.
hon ringde igår kväll... "Lisen, du måste komma och rädda mig, NU!"
jag förstod direkt vad som hänt och SPRANG till internetcafét och sa till slemsnubben att vi skulle gå och dricka öl med några kompisar och drog iväg med Bella.

Ella, jag kan bara säga en sak: hååååååll uuut!

Ilse; snart börjar du jobba? hur går det? vad gör du? Jonas? osv osv

missade visst att skriva om förra BitchyButch... jag och Ina va på förfest hos Morgane och Sharrah, blev fulla, liftade in till stan, in på BB, Soizic fångade mig direkt men var skitskum, jag blev sur och hånglade med Ina, sen hittade hon en skitsöt indiekille och det slutade iaf med att jag gick hem med Soizic. mitt alarm ringde på söndagen vid 11, mkt olämplig tidpunkt.... och jag gick iväg för att jobba.

Kommentarer
Postat av: Anonym

men hallå?!hur gick detta till?jag trodde jag hade ensamrätt på att vara blondin!
är det hett?skicka kort!

jag pratade med StelGrimm igår!

2007-03-21 @ 14:51:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback